Ga naar inhoud

Netstumbler


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Bij mij komt er in de statusbalk van het programma: \"No wireless adapter found\" met een knipperend symbool ervoor: afwisselend geel uitroepteken en netwerkkaartje.\r\nIn de helpbestanden denk ik te lezen dat je je eigen netwerk niet kan zien, maar ik begrijp verder niet veel van het programma. Toen mijn splinternieuwe laptop thuis geïnstalleerd werd, heeft de verkoper wel netwerken in de buurt kunnen aantonen, maar ik weet niet met welk programma.\r\nIk bekijk jullie discussie nog even. Als het niet duidelijker wordt wat het programma doet, dan gaat het er bij mij weer af.\r\nMet de groeten van de toverheks
Link naar reactie
heb gisteren de laptop meegenomen naar familie in een andere woonplaats dan mezelf.Ook daar kreeg ik exact de melding:Geen toegang\r\nAls ik dan mn laptop \'laat zoeken\' naar beschikbare netwerkverbindingen, \'plukt\' hij zo een 6-tal (3 beveiligd en 3 onbeveiligd) netwerken \'uit de lucht\'.\r\nDe laptop kan dus prima zelf zn verbindingen vinden zonder gebruik te maken van Netstumbler.\r\nIk laat het nog geïnstalleerd staan tot na de vakantie zodat ik het op de plaats van bestemming kan testen.\r\nWerkt het niet dan dump ik het net zo hard als dat het gekomen is.
Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...