Ga naar inhoud

Nieuwe PC, toch crashen


Aanbevolen berichten

Ik heb net een nieuwe pc en twee nieuwe spellen gekocht. Te weten Never Winternights 2 (heb ik nog nauwelijks gespeeld) en Medieval Total War 2. Ook heb ik de Demo van Theatre of War gedownload.\r\n\r\nNou krijg ik, na een paar keer spelen (bij zowel de ToW-demo als MTW2), dat eerst mijn monitor het begeeft (gaat dus helemaal op zwart, \'t groene lichtje naast de aan-knop wordt oranje) en een paar seconden later crasht \'t spel zelf.\r\n\r\nEen oud spel zoals Rome: Total War speelt zonder enige problemen. Zoals ik al zei Neverwinter Nights 2 heb ik nog maar 1 keer gespeeld dus ik weet niet of dat spel hetzelfde effect heeft op mijn monitor / computer,\r\n\r\nMijn systeem:\r\n\r\nAsus p5b-e C2D S-775 Moederbord\r\nIntell cd2 E6700 s-775 4MBC processor\r\nCorsair DDR 2 1024 MB geheugen\r\nAsus EN6800 GTS/HTDP 256 MB videokaart.\r\n\r\n\'t draait op Win XP\r\n\r\nIk heb een redelijk oude monitor overigens. een LG Studioworks 700s.\r\n\r\nIemand enig idee?
Link naar reactie
[QUOTE=AlesMajer;328456]Ik heb net een nieuwe pc en twee nieuwe spellen gekocht. Te weten Never Winternights 2 (heb ik nog nauwelijks gespeeld) en Medieval Total War 2. Ook heb ik de Demo van Theatre of War gedownload.\r\n\r\nNou krijg ik, na een paar keer spelen (bij zowel de ToW-demo als MTW2), dat eerst mijn monitor het begeeft (gaat dus helemaal op zwart, \'t groene lichtje naast de aan-knop wordt oranje) en een paar seconden later crasht \'t spel zelf.\r\n\r\nEen oud spel zoals Rome: Total War speelt zonder enige problemen. Zoals ik al zei Neverwinter Nights 2 heb ik nog maar 1 keer gespeeld dus ik weet niet of dat spel hetzelfde effect heeft op mijn monitor / computer,\r\n\r\nMijn systeem:\r\n\r\nAsus p5b-e C2D S-775 Moederbord\r\nIntell cd2 E6700 s-775 4MBC processor\r\nCorsair DDR 2 1024 MB geheugen\r\nAsus EN6800 GTS/HTDP 256 MB videokaart.\r\n\r\n\'t draait op Win XP\r\n\r\nIk heb een redelijk oude monitor overigens. een LG Studioworks 700s.\r\n\r\nIemand enig idee?[/QUOTE]\r\n\r\n\r\n\r\n\r\nmisschien is je videokaart wel kapot anders moet je het eens proberen (als je een VGA aansluiting hebt op je moederbord) moet je je monitor even aansluiten op je moederbord en dan even in de biosinstellingen bij videokaart instellingen op vga van moederbord ;) en anders weet ik het ook niet:confused: \r\n\r\n\r\np.s. ik heb medieval 2 ook echt een tegek spel:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...