Ga naar inhoud

Diashow; wat is er op de markt?


Aanbevolen berichten

Ik heb uiteraard powerpoint, maar gezien ik iets op tv wil vertonen heb ik de programma\'s magix \"foto op cd en dvd 6 delux\" en easy computing \"foto\'s op tv delux 6\" gekocht.\r\nBeide programma\'s vind ik toch maar magertjes en te weinig effecten. Ook weinig mogelijkheden om verschillende foto\'s in één beeld op een achtergrond te laten zien met effecten erbij. (bv stamboom)\r\nWeet iemand een zeer goed professioneel programma (liefst in het Nederlands) dat zeer uitgebreid is en onbeperkte mogelijkheden heeft? Ook wil ik weten of er iets bestaat om een powerpoint op een dvd en dus op tv te laten afspelen.\r\nMijn voorkeur gaat wel uit naar een speciaal programma met veel mogelijkheden.\r\nDe prijs speelt hiervoor niet zoveel rol.\r\nMisschien is het wel mogelijk om zoiets te maken met een heus videoprogramma?\r\nIk heb ook de Pinacle studio plus, maar die zit nog in de doos en is nog niet geinstalleerd.\r\nWie weet raad?\r\nBedankt alvast
Link naar reactie
Animal hier adviseert altijd ProshowGold en dat is inderdaad een prachtig programma..., maar ik denk dat jij ProShowProducer wilt hebben, geavanceerder, van dezelfde makers: \n\n[URL]http://www.photodex.com/products/producer/demos.html[/URL]\n\nJe kunt een Free Trial downloaden\n [URL]http://www.photodex.com/downloads/go_proshowproducer.html[/URL]\n\nDe download van ProShowGold kreeg ik destijds niet geïnstalleerd. Heb het daarna in de veilige modus gedaan, en toen lukte het wel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...