Ga naar inhoud

200 foto's opslaan


Aanbevolen berichten

Er zijn programma\'s die een website volledig kunnen opslaan. Ik heb zo gauw geen voorbeeld, maar weet zeker dat ze op het forum genoemd zijn (kijk eens in onderdeel websites bouwen of gebruik de zoekfunctie).\r\nJe krijgt dan niet alleen de foto\'s binnen, ook allerlei andere bestanden die je nog even moet weggooien.
Link naar reactie
je hebt helemaal geen progje nodig als ze er al op staan. (wel als het een link is, maar dat beschrijf je niet)\r\n\r\ninternet explorer: laat de pagina / klik bestand (links boven) / klik \"opslaan als\"\r\nen kies nu een mooie plek en kies voor opslaan als \"volledige website (*.htm , *.html)\r\n\r\nfirefox is bijna het zelfde : laat de pagina / klik bestand / klik \"pagina opslaan als\" (ctrl+s)\r\nkies ook hier weer een mooie plek en de optie \"webpagina compleet\"\r\n\r\nin beide gevallen heb je nu een map met daarin alle dingen van die pagina apart.\r\nknip en plak de foto\'s die je hebben wilt naar een andere plek en gooi de rest van de pagina weg.
Link naar reactie
[QUOTE=Toolman;313808]@FooBar:\r\n[URL=\"http://www.httrack.com/\"]Deze soms?[/URL][/QUOTE]\r\n\r\nJuist, die ja :mrgreen:\r\n\r\n\r\n@Turn:\r\nAls ik dat doe, sla ik alleen de pagina op die op dat moment om m\'n scherm staat. Dat moet je dan alsnog 200x herhalen als de foto\'s in een galerij straan. Aan alleen de thumbnailpagina\'s heb je namelijk niks. Ik ga er even niet van uit dat alle foto\'s in volledige resolutie onder elkaar op 1 html-pagina staan.
Link naar reactie
nee inderdaad, dan is dat niet de goeie manier.\r\n\r\nals je firefox gebruikt dan is er een add-on te instaleren\r\ndan open je de pagina en je klik op DownThemAll (ff puzzelen hoe enzo)\r\nen dan download ie alle links die op die pagina staan.\r\n(dus alle foto\'s in het grote formaat).\r\n\r\n[url]https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/201[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...