Ga naar inhoud

Video opslaan (Adobe flash player?)


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk zie wel eens leuke videootjes op het net die ik op wil slaan. Soms zijn zit WMP video\'s, die je makkelijk op kan slaan, maar andere versies krijg ik niet gedownload.\r\n\r\nHet gaat hier om video\'s waarbij je vooraf in het midden van het beeld een vierkant blokje ziet met een wit driehoekje van play. Hier moet je eerst op klikken voordat het bestand afgespeeld wordt. Wanneer ik met de rechtermuisknop klik op de video zie ik in het menuutje \"about Adobe flash player 9\".\r\n\r\nWelke video\'s zijn dit en hoe kan ik ze opslaan?
Link naar reactie
[quote=reintje;310453]Deze maar eens proberen: [URL]http://www.computeridee.nl/downloads.jsp?rubriek=1620616&id=1764829[/URL][/quote]\n\nDeze werkt prima hoor...\n\nRechtsklik in de pagina (niet op de film)\n\n[ATTACH]10657[/ATTACH]\n\n[ATTACH]10658[/ATTACH]\n\n\nVervolgens moet je even kijken hoe je de flv zou kunnen converteren of bekijken... Heb nu weinig tjd om dat uit te zoeken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...