Ga naar inhoud

dvd surround sound speler op laptop


Aanbevolen berichten

Hey,\r\n\r\n\r\nIk heb sinds kort een laptop en een surround sound dvd speler gekocht.\r\nNu wil ik graag mijn muziek via de boxen van de dvd speler horen. Ik heb alleen geen idee hoe dat moet...\r\n\r\nIk heb een Acer Aspire 5633WLMi laptop met Windows Vista Home Premium\r\nen een LG DVD/CD receiver , model: LH-T250SC\r\n\r\nNu dus mijn vraag, hoe moet ik dit aansluiten en moet ik nog eventueel iets aanschaffen?\r\n\r\n\r\nAlvast bedankt,\r\n\r\nDirk
Link naar reactie
Je dvd speler moet dan wel over een audio ingang beschikken .\nAls het een home-cinema set is ,waar vaak ook een radio in zit ,dan is er ook een audio ingang . ,daar zal wel aux bij staan ,ofzo.\nJe sluit dan de audio line-out van de laptop aan op de audio ingang van je dvd speler.\nAls de laptop geen audio line-out heeft ,kun je daar ook de koptelefoon aansluiting voor gebruiken.\nWat voor snoertje je nodig hebt is afhankelijk van hoe de aansluitingen er uit zien ,maar waarschijnlijk is het een mini plugje(net als aan een koptelefoon) naar twee tulpstekkers.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...