Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

ik neem aan dat je niet de tekst onder de button bedoelt.\r\nmaar je wil de knop waar je op moet drukken om de film te starten (of naar een (sub)menu te gaan)\r\n\r\nik heb zoiets wel eens gedaan met DvdReMake Pro (een fijn progje maar wel instabiel -crasht nog wel eens-)\r\n\r\nde knoppen (buttons) zijn niet meer dan plaatjes, volgens mij .png\r\nals je dus zelf een png plaatje maakt met daarin de juiste tekst dan kan je deze gebruiken.\r\nis allemaal wel wat omslagtig maar het werkte wel.\r\nmisschien kan je in nero wel de map vinden waar de buttons in staan en dan daar je eigen plaatjes bij zetten.
Link naar reactie
[quote=Flying Doc;301160]Ja maar die kunnen veel minder \'film\' op één dvd kwijt.\nKan het niet met Nero Vision 4?[/quote]\n \n \nAls je bij de instellingen gaat zoeken zul je zien dat daar ook meer op kan.\nMaar als je meer wilt gaat dat ook tenkoste van de kwaliteit.\nAls de kwaliteit niet belangrijk genoeg is ,zijn dan die knoppen wel belangrijk ?????\n \n(en dvd\'s zijn duur ,he !!!)
Link naar reactie
Opzich maakt een klein beetje minder kwaliteit niks uit. Sowieso omdat ik normaal mijn dvd\'s brand met NV3 en dat is ook iets minder kwaliteit.\n\nDie knoppen zijn belangrijk omdat ik mijn dvd\'s namelijk helemaal goed wil hebben en niet zo\'n half afgemaakt ding zonder menu bleh\n\nDvd\'s zijn helemaal niet zo heel erg duur. Valt best mee...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...