Ga naar inhoud

Windows Vista Ultimate thumbnails zijn verdwenen


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIn mijn exemplaat van Windows Vista Ultimate zijn mijn thumbnails (miniatuurweergaven) verdwenen. Ik heb gescand met Defender en AVG Professional en de instructies uit een MSDN blog gevolgd met het toevoegen van registersleutels. Ik weet niet meer hoe ik verder moet, het is erg irritant zonder thumbnails :( ...\r\n\r\nHeel erg bedankt,\r\n\r\nThyzz
Link naar reactie
Hej Thyzz,\r\n\r\nBedoel je dat de thumbs zelf weg zijn (dus dat er alleen een vervanger staat, bijvoorbeeld een tegel) of dat de miniatuurweergaven leeg zijn, met Vista-icoontje als invulling?\r\n\r\nProbeer anders eens een pictogram in de desbetreffende map te selecteren waarna je de control ingedrukt houdt en tegelijkertijd met je muis scrollt...misschien dat het werkt;)\r\n\r\nGroeten.
Link naar reactie
....Ik heb dus precies hetzelfde probleem sinds een aantal dagen! Plotseling zijn mijn thumbnails van mijn foto\'s weg. Als ik een map open zie ik ze een halve seconde en daarna verdwijnen ze en komt er een stanadaard plaatje van een berg met met water en lucht erbij te staan. Dit is met 99% van mijn foto\'s het geval, een enkeling blijft vreemd genoeg wel staan. :neutral: \r\n\r\nDaarnaast zit ik met nog iets vreemds: Ik heb in de Mapopties via het configuratiescherm niks veranderd en staat op \'Elke map op hetzelfde venster openen\'....maar vreemd genoeg opent er toch elke keer een nieuwe map in een nieuw venster! :confused: \r\n\r\nIk vind het beide erg vreemd en weet me geen raad. Iemand een oplossing? Alvast bedankt!
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Voor degene die er nog niet achter is:\r\n\r\n- rechtermuisklik op computer\r\n- klik op eigenschappen\r\n- klik links op geavanceerde systeeminstellingen\r\n- kies tab Geavanceerd\r\n- in vak Prestaties klik op Instellingen\r\n- kies tab Visuele Effecten\r\n- Selecteer vinkje Miniatuurweergaven in plaats van pictogrammen weergeven\r\n\r\nenjoy
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Mijn thumbnails heb ik terug maar ik zit nog met andere problemen\r\n\r\n1. als ik een fotomap opendoe dan krijg ik eerst gewoon witte vlakjes met de filenaam, pas als ik eerst normale pictrogram aanvink krijg ik de thumbnails. \r\n\r\n2.Ik kan geen bureaubladachtergrond meer instellen.\r\n\r\n\r\nhelp help help\r\n:D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...