Ga naar inhoud

mediaplayer in vista


Aanbevolen berichten

mischien dat iemand me hier helpen kan.. ik heb sinds kort windows vista op de pc gezet daar zat de allernieuwste versie in van windows mediaplayer maar als ik nou op internet een media bestand probeer te kijken dan zegt ie dat er een plugin mist... nou klik ik op downloaden dan kom ik op de pagina met mediaplayer 11 nou download ik die maar die zegt je hebt al een nieuwere versie erop staan dus instaleren kan niet en nu kan ik nog steeds geen filmpjes kijken weet iemand een oplossing???
Link naar reactie
[QUOTE=turn;299430]welk codec pakket heb je geinstaleerd??\r\n\r\nmeestal maakt het nl niet uit met welke player je een film afspeelt als je de juiste codec maar hebt.\r\n\r\ngeef ook eens aan welke filmpjes niet afspelen (op welke site)[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nnog geen codecs gedownload omdat ik niet weet welke vista zegt dat er geen mediaplayer is geinstaleerd maar die is er wel degenlijk \r\nhet gaat met name om videonieuws bij @home en nog andere site,s waarbij gebruik wordt gemaakt van media player
Link naar reactie
heb even op @home gekeken en bij mij speelt ie gewoon\r\nze geven heel duidelijk aan dat je wmp nodig hebt, dus dan zou ik denken dat de filmpjes in een wmv formaat zijn. En dan zou een kale vista ze gewoon moeten spelen.\r\n\r\nik heb geen idee hoe ik moet zien in welk formaat deze filmpjes zijn, misschien iemand anders of @home een mailtje sturen.\r\n\r\nals het wmv is zou ik denken dat wmp 11 niet lekker draait.\r\nheb je andere wmv filmpjes op je pc staan (waarvan je zeker weet dat ze goed zijn) spelen deze wel af??\r\n\r\nje kan natuurlijk ook gewoon direct er een goed codec pakket op zetten,\r\nik heb er zelf k-lite small op staan en hiermee speel je alles af behalve real en quicktime
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Heb nu 2 weken een nieuwe desktop (Acer) met Vista, maar uit sommige problemen kom ik niet. MSN werkte niet maar dat heb ik opgelost. De microfoon in Skype werkt nog steeds niet, ze kunnen mij niet horen maar ik hun wel. En ik kan geen filmpjes kijken in bijvoorbeeld NU.nl en geen radiomuziek (Sky radio bijvoorbeeld) starten, dingen die me bij XP nooit problemen gaven. Ik krijg dan een venstertje dat ik plug-ins nodig heb, maar verder geen suggesties hoe ik die binnenhaal. Weet iemand een oplossing?
Link naar reactie
Sjohnboy als het goed is staat er standaard op je pc wmp 11 en dat er dan wordt gezegt dat je de nieuwste versie op je pc hebt staan dat kan gewoon, daar moet je verder niets meer aan doen. Ik zou gewoon een codecs pack downloaden : [url]http://www.filehippo.com/[/url] deze staat bij het audio en video gedeelte van deze site en heet k-lite. Het probleem zou dan opgelost moeten zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...