Ga naar inhoud

windows media center opnieuw tv signaal instellen


Aanbevolen berichten

Kan iemand mij helpen? Ik heb op mijn pc Windows media center en via dit prog. kon ik altijd ook tv kijken, reuze handig want had ik ook een hd recorder. Maar sinds enige dagen vind mijn \"fijne\" kabel exploitant Casema het nodig de zenderfrequenties om te gooien en kan ik op mijn PC/tv nog maar 5 van de oorspronkelijke zenders ontvangen. Op nieuw downloaden van de tv gids helpt niet en downloaden van de zenders zonder tv gids helpt wel een beetje, maar een groot aantal zenders komt verminkt door en ik weet dus niet hoe ik moet fijn afstemmen binnen dit \"fijn\" dicht geplamuurde programma.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
[QUOTE=leniko;295286]Kan iemand mij helpen? Ik heb op mijn pc Windows media center en via dit prog. kon ik altijd ook tv kijken, reuze handig want had ik ook een hd recorder. Maar sinds enige dagen vind mijn \"fijne\" kabel exploitant Casema het nodig de zenderfrequenties om te gooien en kan ik op mijn PC/tv nog maar 5 van de oorspronkelijke zenders ontvangen. Op nieuw downloaden van de tv gids helpt niet en downloaden van de zenders zonder tv gids helpt wel een beetje, maar een groot aantal zenders komt verminkt door en ik weet dus niet hoe ik moet fijn afstemmen binnen dit \"fijn\" dicht geplamuurde programma.[/QUOTE]\r\n\r\nWindows media speler opnieuw instellen met de postcode 2402KP i, s die van Alphen.\r\nHet heeft te maken dat windows pas eind april dingen aanpast.\r\nBij mij werkte dit.\r\nBen benieuwd.\r\nSucces Joost
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...