Ga naar inhoud

volledig beeld video


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nIk heb sinds gisteren een probleem met video\'s kijken.\r\nWat ik ook doe hij blijft volledig beeld geven, kan dan ook niets meer met mijn muis doen.\r\nWie kan mij helpen?\r\nHeb al verschillende instellingen geprobeerd maar niets, ook heb ik op internet gekeken of er iets over stond, maar niets wat mij van het probleem af helpt.\r\nIk hoop dat er op dit forum iemand is die mij kan helpen?\r\n\r\nGroetjes Marjolijn
Link naar reactie
Hoi Reintje,\r\n\r\nHet is als ik op internet een video bekijk.\r\nHet word afgespeeld met windows media player, ook daar heb ik in de opties gekeken maar kan niets vinden wat de reden hiervan zou kunnen zijn.\r\nOp het moment dat ik video kijk kan ik niets meer met mijn muis doen, het progamma is dan niet meer te sluiten.\r\nLaatst zat ik streams te bekijken van een progamma en kon niets meer doen om af te sluiten of wat dan ook.\r\nDubbel klikken helpt niet rechtermuisknop doet ook niets.:confused:
Link naar reactie
Ik heb WMP versie 9; inmiddels is er al versie 11 geloof ik. Welke heb jij? (In WMP > Help > Info)\nVerder neem ik aan dat je Internet Explorer gebruikt als browser?; en welke versie 7?\n\nMijn WMP loopt ook vaak vast, weet niet exact waarom maar gebruik daarom VLC en Media Player Classic. Daar ben jij nog niet mee geholpen natuurlijk.\n\nAls je bovenstaande gegevens nog even doorgeeft, weet iemand anders misschien wat de oorzaak is.\n\nVoorlopig kun je proberen of je de Media Player wel kunt afsluiten met \nCtrl+Alt+Del > Tabblad toepassingen > (als het lukt met de muis) Windows Media Player selecteren en onderin klikken op Taakbeëindigen.\nJe kunt onderin ook zien hoe hoog je CPU gebruik is (als het op 100% staat loopt ie daarop vast).
Link naar reactie
Hallo Marijtje,\r\n\r\nIk heb gekeken en hij stond al op 640x480 pixels, maar heb er toch even mee gespeeld, maar helaas niets.\r\nIk heb zelf het idee dat ik het met het toetsenbord zou moeten kunnen stellen, maar weet niet hoe.\r\nDenk ook dat het daar fout gegaan is, nu de juiste toetsen nog vinden:confused: \r\nMaar goed het is nog steeds hetzelfde.........\r\nBedankt voor je reactie!
Link naar reactie
Dag coontime3, \r\nKon je eerst wel gewoon het schermformaat wijzigen en je muis gebruiken? \r\nZoja, heb je daarna nieuwe progjes geïnstalleerd, iets gewijzigd, getweaked of Windows update gedaan?\r\nZo niet dan zou je kunnen proberen om de WMP te verwijderen, pc herstarten en dan WMP opnieuw installeren.\r\n\r\n(Ik bedenk net dat het probleem zich ook op CNN voordoet en daar gebruik je de Flash player...)\r\n\r\nMaar ja, niet geschoten is altijd mis!
Link naar reactie
Hallo Marijtje,\r\n\r\nHeb de wmp al verwijderd en opnieuw geinstalleerd, heeft niet geholpen.\r\nMaar is cnn idd flashplayer?, heb daar ook over nagedacht, misschien dat het probleem daar ligt.\r\nHeb ik overigens ook al opnieuw geinstalleerd.\r\nFoobar, ik zal het proberen.\r\nHet probleem doet zich voor als ik op de site van cnn een video kijk of als mijn dochter streams van de gouden kooi bekijkt.\r\nAls de video afsluit zie ik heeeeel even dat de achtergrond ook vergroot is, pagina of desktop, misschien slaat het nergens op :confused: maar misschien zegt dat iemand wat?\r\nBedankt voor de reacties maar weer!
Link naar reactie
Hoi Marijtje,\r\nDe esc toets had ik idd al geprobeerd en ik heb java geupdate.\r\nIk zou ook niet weten waar ik het nog zoeken moet.\r\nHet laat me gewoon niet los, wat is er veranderd, hij heeft het altijd gewoon goed gedaan.\r\nIk ga morgen nog even zoeken en als jullie dan ook verder geen opties meer hebben ga ik systeemherstel maar uitvoeren.\r\nMaar opnieuw bedankt voor je reactie!
Link naar reactie
Yes! Heb het gevonden en wel op dit forum.\r\nWas van een bericht uit 2005 over de monitor.\r\nWeet ook niet hoe dit heeft kunnen ontstaan maar het heeft wel geholpen, wilde even laten weten hoe ik het opgelost heb.\r\nAntwoord was van eagle erwin\r\n\r\nKlik met je rechter muisknop op het bureablad, eigenschappen. Klik vervolgens op het tabblad instellingen. Klik nu op de monitor met de 2 erop, en zet het vinkje onderin uit waarbij staat: Het windows bureaublad uitbereiden naar deze monitor.\r\n\r\nIk denk dat je op je computer een televisie of andere monitor aan hebt (had) gesloten, waardoor het bureaublad vergroot is. Waarom dit niet teruggezet is weet ik ook niet, zou automatisch moeten gaan als het apparaat weer weggehaald is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...