Ga naar inhoud

DVD+RW werkt niet na erase


Aanbevolen berichten

Via Image Burn heb ik diverse DVD+RW\'s ge-erased; nu herkend de computer deze schijven niet meer (voorheen werkte het branden en erasen wel op de DVD\'s). \r\nIn de videospeler noemt het wat data zoals: Track2/2 en wat symbooltjes.\r\nKan ik deze DVD+RW\'s nu weggooien of is er een manier om deze toch te gebruiken (en wat doe ik fout).\r\nPlease Help!!!!:confused: :confused:
Link naar reactie
  • 2 weken later...
:) Hallo,\r\nheb zelfde probleem gehad en achteraf gekeken was het simpel , maar je moet het weten.\r\nWaarschijnlijk heb je alcohol120% op je pc staan .Open het en ga via bestand naar opties, vervolgens naar emulatie en zet de vinkjes [U][B]uit[/B][/U] bij \"negeer mediatype\" en bij \"start cd/dvd beheer zonder negeer mediatype -functie . Probleem opgelost .Heb je alcohol120% niet op je pc dan heb je misschien een ander emulatie-programma dat een soortgelijke instelling heeft in zijn opties .Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen .
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...