Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hey mensen!\r\n\r\nIk heb een Samsung Digimax i50. Dat is een digitale camera met mp3-speler functie egt ideaal! Alleen ik heb er 2 vraagjes over:\r\n\r\n1. Ik ben met G-Spott er achter gekomen dat deze camera voor het maken en afspelen van filmpjes de XviD ISO MPEG-4 codec gebruikt. Weet iemand een converter die filmpjes van gewoon .avi of gewoon .mpg en ook andere kan converten naar XviD ISO MPEG-4 ?\r\n\r\n2. Ik krijg heel erg vaak als ik bestanden van mijn camera (gewoon SD-kaartje van 1 Gig van Kingston zit er in) haal. Deze foutmelding: De parameter is onjuist. Als ik hem dan weer opnieuw aankoppel dan doet ie het weer eventjes, maar als ik een paar bestandjes heb gekopieerd krijg ik dezelfde foutmelding. Ik krijg deze melding alleen als ik wat aant kopieren ben van de camera of af en toe (minder vaak) naar de camera. Als hij gewoon aangesloten is en ik doe er nix mee dan geeft hij deze melding niet.\r\n\r\nAlvast bedankt!
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...