Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik wil in picasa 2 mijn foto,s op de volgende wijze ordenen.\r\n\r\nBijvoorbeeld\r\nAlbum planten: mappen met soorten: map schermbloemen, map rooschtigen etc\r\nAls ik deze mappen aanmaak komen ze in Album allemaal achter elkaar.\r\nzit in map a 10 soorten en in B 15 soorten dan komen in het album 25 soorten door elkaar. dus niet bij oproepen album alle mappen afzonderlijk.\r\nDoe ik iets verkeerd of heb ik het verkeerde programma voor mijn doel?\r\n\r\nBij voorbaat dank voor de hulp.\r\n\r\n.
Link naar reactie
Hmm. Ik heb al mijn foto\'s op de computer in mappen staan, en in picasa staan aan de linkerkant van mijn scherm die mappen. Als ik dan op die mappen klik, krijg ik de foto\'s. Het is wel zo dat alle foto\'s in 1 scherm staan, ik moet naar beneden scrollen om de rest te zien, maar er is een duidelijke scheiding tussen de mappen. \n\n[img]http://img400.imageshack.us/img400/7674/picasart3.jpg[/img]\n\nZo ziet het er bij mij ongeveer uit. Het kan zijn dat ik je echt helemaal verkeerd begrijp hoor. Ik begrijp je omschrijving niet helemaal.\n\nIk werk niet zo vaak met Picasa omdat ik het niet prettig en niet uitgebreid genoeg vind. Psp9 of Photoshop zijn uitgebreider en makkelijker.
Link naar reactie
[QUOTE=natuvos;287526]Ik wil in picasa 2 mijn foto,s op de volgende wijze ordenen.\r\n\r\nBijvoorbeeld\r\nAlbum planten: mappen met soorten: map schermbloemen, map rooschtigen etc\r\nAls ik deze mappen aanmaak komen ze in Album allemaal achter elkaar.\r\nzit in map a 10 soorten en in B 15 soorten dan komen in het album 25 soorten door elkaar. dus niet bij oproepen album alle mappen afzonderlijk.\r\nDoe ik iets verkeerd of heb ik het verkeerde programma voor mijn doel?\r\n\r\nBij voorbaat dank voor de hulp.\r\n.[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nIk denk dat je voor jouw doel veel beter de standaard Windows-verkenner gebruiken. Lekker mappen maken en het precies zo indelen als je wilt. In combinatie met de miniatuurweergaven of filmstrip (zie menu beeld) kun je alles netjes ordenen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...