Ga naar inhoud

Problemen Met Geluid Van Microfoon


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nSinds ik de nieuwe pc heb doet zich een raar probleem voor.\r\nAls ik geluid afspeel neemt de microfoon dat op, ook terwijl er geen boxen zijn aangeloten.\r\nAls ik dus met de geluidsrecorder opneem terwijl media player een liedje afspeelt (zonder dat er boxen zijn aangesloten!! :confused:) hoor ik als ik het bestand af speel het liedje luid en duidelijk (en niet heel stil en krakend op de achtergrond). Naast het liedje hoor ik ook mijn eigen stem (logisch, maar ik denk zet het er maar even bij).\r\nIk heb van alles geprobeerd ik heb de driver van de geluidskaart geupdate en het met een andere microfoon geprobeerd, maar het ligt toch echt aan de pc.\r\nWie kan mij helpen?? :neutral:\r\n\r\nAlvast bedankt
Link naar reactie
Ook een optie: Zet je configuratiescherm even links bovenin op klassieke weergave.\r\n\r\nConfiguratiescherm / geluiden en audio apparaten / tabblad audio. Bij Opnemen van geluid klik je op volume.\r\nBij opties zet je een vinkje voor geavanceerde volume regelingen.\r\nDan zie je bij microfoon een knop eronder staan met geavanceerd, daar klik je op.\r\nDaar zie je weer onder in een vakje staan met Niet Controleren, die moet je uit zetten.
Link naar reactie
hmm, als het grijs gekleurd is betekend het dat die optie niet beschikbaar is. \r\nProbeer het eens het volgende: Als het goed is heb je naast de klok in je taakbalk ergens een luidsprekertje staan. Zo niet, ga dan even naar configuratiescherm / geluiden en audioapparaten en zet een vinkje voor \"pictogram voor het volume in systeem vak plaatsen\"\r\n\r\nKijk daar eens of je geavanceerd aan en uit kan zetten.\r\nIk denk dat je met een geluidskaart werkt die zoals ze noemen On Board (vast op het moederbord) zit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...