Ga naar inhoud

Kopiëren van een DVD-r naar een DVD+R


Aanbevolen berichten

Een vriend zette mijn trouwfilm om (van een film naar een dvd-r).\r\n\r\nDeze kan ik alleen op mijn pc bekijken. Mijn DVDspeler ondersteunt dit formaat niet. Hoe kan ik nu deze dvd-r omzetten naar een dvd-r? Welk programma kan ik hiervoor gebruiken en waar vind ik hoe ik dit kan regelen?\r\n\r\nMet dank voor diegenen die me willen en kunnen helpen.
Link naar reactie
[QUOTE=leootje;284686]Een vriend zette mijn trouwfilm om (van een film naar een dvd-r).\r\n\r\nDeze kan ik alleen op mijn pc bekijken. Mijn DVDspeler ondersteunt dit formaat niet. Hoe kan ik nu deze dvd-r omzetten naar een dvd-r? Welk programma kan ik hiervoor gebruiken en waar vind ik hoe ik dit kan regelen?\r\n\r\nMet dank voor diegenen die me willen en kunnen helpen.[/QUOTE]\nBedankt voor de snelle reactie. Ik heb DVD-shrink 3.2 geïnstalleerd. Als ik echter op Open Disc klik, krijg ik steeds D:[NO DISC] \r\n E:[NO DISC] en het lukt me dus niet om zo verder te geraken. Eigenaardig genoeg als ik naar de Verkenner ga is het alsof er op D: niets staat. Ik kan de DVD op mijn computer wel bekijken en beluisteren met het programma PowerDVD (er moet dus wel iets op die DVD staan. \r\nIk ben echt een leek in deze materie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...