Ga naar inhoud

Schokkerige dvd beelden na branden met Studio version 9


Aanbevolen berichten

Misschien is je film wel erg groot geworden.\nWil je de hoogste kwaliteit ,dan kan er maar 1 uur film op een dvd.\nIn pinnacle maak je de film als een mpg file volgens de dvd normen.\nAls je de bitrate zelf dan kunt instellen neem je die zo hoog mogelijk . 8000.\nDan kan er wel maar een uur op de dvd. Mischien zet pinnacle zelf de bitrate wel op 6000 of 4000 en daar komt ook schokkerig beeld vandaan.\nVan de gemaakte mpg file kun je daarna met de juiste versie van nero een video-dvd branden.
Link naar reactie
Ik heb inmiddels een oplossing gevonden. In Studio 9 een image wegschrijven naar harde schijf. Hierna met Nero branden op DVD. Ik moet echter wel een nieuw menu maken in Nero want die pakt hij niet goed van Studio 9. Resultaat was goed.\r\nHeb daarna nog geprobeerd om de image met Studio 9 te branden (voor de zekerheid) maar wederom schokkerige beelden. Blijkbaar werkt het brandsoftware van Studio 9 niet zo lekker als die van Nero.\r\nHele verhaal is wel lastig want je moet 2 programmas draaien en een nmenu maken in Nero gaat niet zo mooi als in Studio\r\n\r\nAls er iemand met een simpelere oplossing is, hou ik mij aanbevolen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...