Ga naar inhoud

Flash probleem (installeren)


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nOp veel sites heb je tegenwoordig flash-animaties. Bijna elke keer als ik zo\'n site bezoek, staat er dat ik niet de juiste versie van Flash heb en dat ik de juiste versie kan krijgen door op de link in de melding te klikken.\r\n\r\nDit de ik dan, dan krijg je de site van Adobe, ik installeer het programmaatje, zie daar ook de melding van bovenin het scherm: \"Installation succesfully completed\".\r\n\r\nWanneer ik dan naar de site terug ga, krijg ik weer dezelfde melding dat Flash niet is geinstalleerd!\r\n\r\nHoe kan dit en hoe is dit op te lossen?
Link naar reactie
Dit is een zeer omslachtige manier jwgroen, ik had het probleem zelf ook maar na veel meoite is het me gelukt. eerst verweider je de flah player, ook al werkt hij niet hij staat wel op je systeem. haal hem weg bij software in het configuratiescherm, hij staat onder adobe. meld je nu af en meld je aan als administrator. dat doe door als je het welkomscherm ziet, twee keer achter elkaar op ctrl-alt-del te drukken. typ nu bij gebruikersnaam administrator en druk op enter. een wachtwoord is waarschijnlijk niet nodig. ga nu naar een site die flash nodig heeft, bijvoorbeeld [url]www.planet.nl[/url]. klik op de link van marcomedia flah player. installeer nu de flash player. bij heel weinig computers zal hij het nu meteen doen maar we gaan door. klik in je browser op vorige en klik nu bij de rechterkant op frequently asked questions. je moet daar even zoeken onder het kopje support naar:\'\'where can I test my flash player to make sure....\'\' klik daar op en klik dan op de link van web players testing site. je zal nu bovenin bij je browser zo\'n veiligheidswaarschuwing krijgen. klik op installeren en je zal plotseling een schermpje krijgen van macromedia flash player of je al 18 jaar bent. volg de 2 stappen en als je dan klaar ben zou het moeten werken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...