Ga naar inhoud

Real player als default


Aanbevolen berichten

RealPlayer opnieuw installeren en goed kijken naar de opties; gewoonlijk speelt de laatst geïnstalleerde player de baas, dat wil zeggen verdringt de andere(n), tenzij er, indien aanwezig, een optie \"light\" is aangekozen.\r\n\r\n(Persoonlijk zou ik de Nero player weggooien, die heb ik een paar keer geprobeerd maar hij bevalt me totaal niet).
Link naar reactie
Nero en Real Player zijn allebei erg \"opdringerig\" maar werken bij mij goed als ik van Nero alleen maar BurningROM en Express installeer en als ik tijdens installatie van Realplayer goed in de gaten houd en verbied wat-ie [b]niet[/b] mag wegpikken van anderen en natuurlijk wil ik ook geen Jukebox en fratsen.\n\nVoor alle zekerheid laat ik altijd nà het installeren van \"diverse\" mediaplayers, een keer extra de setup van Windows MediaPlayer zich verfrissen; die pakt dan vanzelf genoeg van anderen terug om weer No.1 te staan: alles wat-ie zelf kan komt niet meer bij een van de andere terecht.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...