Ga naar inhoud

Beeldschermproblemen: Resolutie & Kleuren


Aanbevolen berichten

Hallo, \r\n\r\nvorige week zaterdag stuitte ik op een probleem waar ik nu nog steeds mee zit. Ik zou dolgraag van dit probleem af willen.\r\nHet probleem luidt als volgt; als ik de computer heb opgestart komt het beeldscherm uitvergroot tevoorschijn. De pixels zijn te groot en er zijn maar 16 kleuren.\r\nIk dacht dat het aan de instellingen lag, dus ik ging naar het configuratiescherm. Klikte vervolgens beeldscherm> instellingen en veranderde het scherm naar meer pixels en de hoeveelheid kleuren paste ik ook aan. Dit had geen enkel effect. Ik zocht op internet voor een virusverwijderaar en kwam op Spy sweeper. Maar het probleem is nog steeds actief. Verder in mijn huismail ontvang ik ook vele e-mails van onbekende (virussen denk ik), op een dag had ik er zelfs 80. Deze zou ik ook graag niet meer willen ontvangen. Ik hoop dat u mijn probleem kunt behandelen. Ik heb overigens de editie van Windows Millenium. Kunt u mij een programma sturen om het probleem op te lossen of een stappenplan die ik zou moeten ondergaan. Ik dank u alvast voor de moeite en tijd die u erin wilt steken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...