Ga naar inhoud

Problemen met Windows Media Player


Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met WMP 10, als ik deze opstart komt hij met de melding: \'Er is een interne toepassingsfout opgetreden\'.\nHier heb ik al van alles aan gedaan, bijvoorbeeld: het opnieuw installeren van WMP 10, ook heb ik 9 geprobeerd, maar dat werkte ook niet. WMP 11 installeren heeft ook geen nut ivm illegale Windows XP Professional.\n\nOok komt hij de hele tijd met twee meldingen bij het installeren van WMP:\n1.\n\"Enkele bestanden die voor een goede werking van Windows nodig zijn, zijn vervangen door niet-herkende versies. De oorspronkelijke versie moet worden teruggezet om systeemstabiliteit te behouden.\"\n2.\n\"De software die u installeert, voldoet niet aan de eisen van de Windows Logo-test, die op compatibiliteit met Windows XP controleert. (Meer informatie over deze testprocedure.)\nDeze software wordt niet geïnstalleerd. Neem contact op met de systeem beheerder.\"\n\nOok op internet WMP filmpjes afspelen werkt niet meer, omdat in IE een leeg vak komt te staan waar het filmpje afgespeeld hoort te worden, en in Firefox komt er te staan dat ik een plugin (WMP) moet installeren.\nAls ik m.b.v. een plugin in Firefox het filmpje download kan ik het wel openen in een ander afspeel programma, zoals VLC of Media Player Classic.\n\nOpnieuw installeren XP heeft geen zin, omdat we dan alle updates missen en ook niet meer kunnen ophalen i.v.m. Windows Genuine Advantage.\nKan iemand mij helpen, of zeggen hoe ik WMP volledig kan deïnstalleren en herinstalleren?
Link naar reactie
Hitman Pro heeft de afgelopen week nog gedraait, en vond helemaal niets, dus spyware/adware/mallware kan het niet geweest zijn, AVG vond 1 virus, maar dat bleek geen virus te zijn, na de update van AVG.\r\nMediaplayer is niet illegaal, WMP 10 kan je zo van de Microsoft site plukken, daar zit geen fout in!\r\nEn: \"En geloof maar dat MS controle uiteofend of je validiteit in orde is.\"\r\nBij WMP is dit niet het geval, alleen bij windows updates, en daar is WMP 11 een onderdeel van, 10 alleen bij de eerste installatie!\r\n\r\nHopelijk heb je zo genoeg informatie om te kijken wat het is, als er nog wat is, vraag het dan, en ik probeer het te beantwoorden!
Link naar reactie
AVG staat de hele tijd constant aan, en een keer in de twee weken laat ik hem een complete scan doen, dan staat hij ongeveer 3 à 4 uur te scannen, en Hitman Pro gaat daarna meteen aan de slag. Ondertussen staat ZoneAlarm tegelijk met AVG aan.\r\nOok hoef ik geen Winamp, die heb ik al, maar het gaat mij er om dat WMP gewoon weer werkt! Ook op internet, zo kan ik geen filmpjes kijken op bijvoorbeeld [url]www.ongein.com[/url], op YouTube gaat het via flash, dus dat is geen probleem.
Link naar reactie
Beste Guido,\r\n\r\n\r\nHeb je systeemherstel als eerste al geprobeert.....\r\n\r\nAllereest vrees ik dat er bestanden van windows zijn beschadigd of vervangen of je hebt een versie geinstalleerd die niet juist is geweest.\r\nverwijder eerst alle versies van de media player die in (configuratiescherm-software) staan.\r\nDaarna met register cleaner programma alle verwijzingen naar deze software weghalen.\r\nStart dan windows weer opnieuw op en dan kijken of er uberhaupt alles weer werkt.\r\n\r\nOverigens kan WMP 11 wel op je PC geinstalleerd worden.
Link naar reactie
AVG loopt op deze computer, die 1,5 gHz is, maar hij heeft maar 40 Gb aan hardeschijf, waarvan het grootste deel vol staat met muziek, film(pje)s, tekstbestanden en plaatjes, oké 3 à 4 uur is wel lang, maar zeker 1 uur minimaal.\r\nMaar weet je zeker dat je WMP 11 op een computer met illegale windows kan instaleren?\r\nEn systeem herstel gaat niet terug tot waar ik hem moet hebben, en is het niet zo als ik dat doe dat ik al mijn geïstalleerde programma\'s kwijt ben, en mijn data?
Link naar reactie
Ja, als ik terug ga, dan ben ik alles kwijt, dus ook mijn spullen voor school, en ik weet zo 123 niet meer wat er een half jaar geleden aan programma\'s op mijn computer stond, maar is er niet een makkelijker manier om WMP er goed op te krijgen?\r\nIk heb geprobeerd te deïnstalleren via Configuratiescherm=>software, maar dan zou er een keuzemenu moeten zijn om alle updates te laten zien, en die staat er bij mij niet :S, dus kan ik niet zien welke updates er zijn voor WMP
Link naar reactie
WMP 11 kan zonder problemen worden geinstalleerd.\r\nZoals je misschien wel weet is WMP 11 Nederlands een CAB bestand.\r\nJe moet deze uitpakken met bijvoorbeeld WINRAR.\r\nDe SETUP moet je niet gebruiken , deze vraagt om validatie.\r\nSchrijf dan de SELF-EXTRACTING CABINETS op (5 stuks) en installeer deze 1 voor 1\r\nmaakt niet uit hoe....alleen let op als laatste WMP11 installeren.\r\nAls je windows systeem verder geen fouten heeft , moet je dan weer een mediaplayer hebben.\r\n\r\nMicrosoft heeft de nieuwe downloads van WMP 10 een validatie meegegeven , dus dit betekend dat de oude download van de mediaplayer 10 het wel doet op een WINXP zonder SP1 en SP2.\r\nDit geldt vanaf nu voor alle downloads (updates) van microsoft producten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...