Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ben een beetje bezig met powerpoint 2003 en het lukt wel aardig.\r\nNu ben ik aan het uit proberen hoe je een presentatie naar iemand toe kan sturen, maar dat lukt niet erg, het versturen is geen probleem, alleen de ontvanger ontvangt hem zodanig dat hij er verder aan kan werken en dat is niet mijn bedoeling.\r\nIk krijg ook wel eens een leuke presentatie opgestuurd via email, mijn vraag is eigenlijk kort gezegd, hoe moet ik dat doen ?
Link naar reactie
Bedankt voor jullie reacties,om het te kunnen bekijken had ik inderdaad het bestand op moeten slaan als pps bestand.\r\nNu nog een aanvullend vraagje waar ik niet aan uit kom en dat is het toevoegen van geluid aan een powerpoint presentatie, dit lukt mij alleen bij de dia die ik op dat moment voor mij heb, bij de volgende dia stopt hij weer, hoe kan ik geluid bijvoeghen die dan tijdens de gehele presentatie afgespeeld wordt ?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Hallo Reintje\r\nHet is me gelukt om presentatie+geluid te mailen.\r\nIk ben er heel blij mee.\r\nAlleen ik vind het jammer dat het een wave geluid moet zijn.\r\nIk maak het geluid bestand wel kleiner, maar dan heb ik wel ruis.\r\nDoe ik het anders is het bestand weer te groot.\r\nVolgens mij moet het toch nog anders kunnen .\r\nik denk niet met nero wave iditor, maar met een ander programma.\r\nwat denk jij?\r\nGroeten theo.
Link naar reactie
Hoi\r\nIk weet het.\r\nDe Wav-bestanden kan men comprimeren met de \"geluidsrecorder\" die u kunt vinden in: Start - Alle programma\'s - Bureau-accessoires - Entertainment - geluidsrecorder.\r\n\r\nBestand - openen - Wav-geluid selecteren - Bestand opslaan als - Wijzigen - Indeleling: MPEG Layer-3 - Kenmerken: 16kBits/s, 11,025 Hz, Mono 1 kB/sec\r\nKan ook stereo.\r\n\r\nHier hebben we wat aan Power vrienden&vriendinnen.\r\nsucces.\r\nVele groeten Theopower
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...