Ga naar inhoud

XP vs. Vista


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=Dutch3raser;455832]Windows 7 :) even op wachten maar dan denk ik dat het wel beter loopt :)[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nNou...dat lees je her en der maar de faqman van CID ging eens wat tijden meten en bleek het helemaal niet sneller te gaan.\r\nGaf het servicepack al een \"virtuele boost\" door in Vista de balkjes wat sneller te laten lopen, in W7 is het nog wat verder doorgevoerd door de schermen tussendoor sneller te wisselen, het eigenlijk werk gaat nog gewoon door dan met volle processor belasting.\r\n\r\nMaar men zal dan wel weer verkondigen dat het écht veel sneller is \r\nNou ja, als mensen gevoelsmatig het idee hebben dat het snel werkt zal het ook wel goed zijn verder.....
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[QUOTE=Arie Korbijn;458196]Ik heb zelf vista en ik kan het je afraden!\r\nWant ik zit nu zelf ook in de problemen met Vista, hij wil niet meer updaten :mad:\r\n\r\nDus hou het maar lekker bij XP![/QUOTE]\r\n\r\nDat is niet een specifiek probleem van Vista hoor.\r\nKan je aangeven welke foutmelding je krijgt en bij welke update?\r\nZo ja, maak dan even een topic aan met jouw probleem en ik weet zeker dat er mensen zijn die jou daarmee kunnen helpen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...