Ga naar inhoud

Video naar DVD


Aanbevolen berichten

Hey allemaal!\r\nmijn vraag is of je legaal video-banden over kunt zetten op een dvd-recorder? In het archief werd dit ook al eens behandeld ([url]http://forum.computeridee.nl/archive/index.php/t-27819.html[/url]) maar daar werd ik niet veel wijzer van: over wat voor apparaatje gaat dit?\r\nHet gaat mij erom: ik heb video\'s nieuw gekocht (films), nu heb ik een dvd-recorder nieuw gekocht, oftewel: allemaal legaal, vervolgens zou ik die op DVD moeten kopen?\r\n\r\nKan iemand mij hiermee helpen?\r\n\r\nBedankt!\r\n\r\nDrekimovskiy
Link naar reactie
Een videoband is ook beveiligd tegen kopieren ,dus als je je videorecorder gewoon op een dvd recorder aansluit heb je waarschijnlijk slecht eventueel licht-donker knipperend beeld.\r\nEr zijn inderdaat apparaatjes te koop die de beveiliging (storing) er uit filteren ,en dan gaat het wel goed.\r\nOok met een erg dure analoog-digitaal omzetter van canopus kan het (30 sec de mode knop ingedrukt houden ) maar dit staat niet in de handleiding.(advc100)
Link naar reactie
Is dit het apparaatje dat ik zoek:\r\n[url]http://www1.nl2.conrad.com/conrad_nl/layout2/detail.fh?fh_secondid=b2c350146&fh_start_index=20&layout=layout2&fh_eds=%c3%9f&do_fh_search=1&fh_host=www1.nl2.conrad.com&fh_session=%2fscripts%2fwgate%2fzcop_nl2%2f~flN0YXRlPTY5MDk1NjMxNQ%3d%3d&fh_session=%2fscripts%2fwgate%2fzcop_nl2%2f~flN0YXRlPTY5MDk1NjMxNQ%3d%3d&fh_session=%2fscripts%2fwgate%2fzcop_nl2%2f~flN0YXRlPTY5MDk1NjMxNQ%3d%3d&fh_location=%2f%2fb2cconrad_nl_b2c%2fnl_NL&fh_search=video+kopieerbox&fh_refview=search[/url]\r\nVerder kon ik niet echt iets vinden...\r\n\r\nBedankt voor je reactie!
Link naar reactie
Ik hoop niet dat ik té lastig ben, maar ik wil het heel graag voor elkaar hebben :)...\r\nIk denk dat dit is wat ik zoek: http://www1.nl2.conrad.com/scripts/wgate/zcop_nl2/~flNlc3Npb249UDkwX05MX0IyQzpDX0FHQVRFMDE6MDAwMC4wMTAxLjFmNjhlZTY1Jn5odHRwX2NvbnRlbnRfY2hhcnNldD1pc28tODg1OS0xJn5TdGF0ZT02OTA5NTYzMTU=?~template=PCAT_AREA_S_BROWSE&p_selected_area=%24ROOT&perform_special_action=&glb_user_js=Y&shop=NL2&product_show_id=&p_page_to_display=DirektSearch&~cookies=1&zhmmh_lfo=&zhmmh_area_kz=&s_haupt_kategorie=&p_searchstring=enchanger&r3_matn=&insert_kz=&area_s_url=&area_url=&direkt_aufriss_area=&p_countdown=&p_80=&p_80_category=&p_80_article=&p_next_template_after_login=&mindestbestellwert=&login=&password=&bpemail=&bpid=&url=&show_wk=&use_search=3&p_back_template=&template=&kna_news=&p_status_scenario=&documentselector=&p_load_area=$ROOT&p_artikelbilder_mode=&p_sortopt=&page=&p_catalog_max_results=10\r\n Het is een video-enhancer(zo heet het hier tenminste). Zou dit het kunnen zijn? \r\nHeel erg bedankt voor uw snelle reactie steeds!!!
Link naar reactie
Ik hoop niet dat ik heel erg lastig ben, maar ik wil het heel graag voor elkaar hebben...:) \r\nZou dit het kunnen zijn: (hier noemen ze het een video-enhancer?) \r\nhttp://www1.nl2.conrad.com/scripts/wgate/zcop_nl2/~flNlc3Npb249UDkwX05MX0IyQzpDX0FHQVRFMDE6MDAwMC4wMTAxLjFmNjhlZTY1Jn5odHRwX2NvbnRlbnRfY2hhcnNldD1pc28tODg1OS0xJn5TdGF0ZT02OTA5NTYzMTU=?~template=PCAT_AREA_S_BROWSE&p_selected_area=%24ROOT&perform_special_action=&glb_user_js=Y&shop=NL2&product_show_id=&p_page_to_display=DirektSearch&~cookies=1&zhmmh_lfo=&zhmmh_area_kz=&s_haupt_kategorie=&p_searchstring=enchanger&r3_matn=&insert_kz=&area_s_url=&area_url=&direkt_aufriss_area=&p_countdown=&p_80=&p_80_category=&p_80_article=&p_next_template_after_login=&mindestbestellwert=&login=&password=&bpemail=&bpid=&url=&show_wk=&use_search=3&p_back_template=&template=&kna_news=&p_status_scenario=&documentselector=&p_load_area=$ROOT&p_artikelbilder_mode=&p_sortopt=&page=&p_catalog_max_results=10\r\n\r\n\r\n\r\nHeel erg bedankt voor het meedenken!!!!
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Hoi allemaal,\r\ndat was niet het apparaatje dat ik zocht volgens de mensen bij Conrad. Ben naar een plaatstelijke electronica-zaak geweest, die zouden terugbellen, hebben ze nooit gedaan. Ben toen wanhopig naar Dixons geweest hier in de buurt en daar werd mij door een medewerker verteld dat ik mijn video-recorder aan moest sluiten op mijn pc (heb een multimedia-pc, dus dat is geen probleem) vervolgens met pinnacle studio (heb versie 9.0) de videoband kon \"capturen\" dat op dvd kon branden. Ga dat nu proberen, heb het al geprobeerd met windows movie maker, maar dat was niet echt een succes. Heb zojuis pinnacle geïnstalleerd en ga daar maar eens even flink mee stoeien!\r\n\r\nAllemaal bedankt voor jullie reacties!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...