Ga naar inhoud

Betere streaming bij lage internetsnelheid.


Aanbevolen berichten

Eerst volledig downloaden, dan afspelen :mrgreen:\n \nMaar dan is het geen streaming meer, toch ;)\n \n \nDenk niet dat dat echt mogelijk is. Streaming is voor jouw pc niet te voorspellen, dus hij laat zien wat hij op dat moment binnenkrijgt.\n \nWat je wel kan proberen, is je resolutie verlagen, kwaliteit verminderen en dan eens kijken of het dan beter gaat....
Link naar reactie
[QUOTE=mennovdveen;273517]Eerst volledig downloaden, dan afspelen :mrgreen:\n \nMaar dan is het geen streaming meer, toch ;)\n \n \nDenk niet dat dat echt mogelijk is. Streaming is voor jouw pc niet te voorspellen, dus hij laat zien wat hij op dat moment binnenkrijgt.\n \nWat je wel kan proberen, is je resolutie verlagen, kwaliteit verminderen en dan eens kijken of het dan beter gaat....[/QUOTE]\nMaar dan heb ik het wel over livestreaming natuurlijk.\nBovendien als ik die opneem krijg ik hetzelfde te zien als met media player.\n\nPs: voor degene die niet weten hoe je een streaming moet opslaan kan ik het programma wmrecorder (NIET GRATIS) aanraden.(maar deze kan ik zelf niet gebruiken bij hoge streaming!!!)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...