Ga naar inhoud

Digitale TV op je PC!


Aanbevolen berichten

Ik was laatst op internet aan het surfen en toen zag ik op marktplaats een advertentie staat over Digitale TV op je PC \nik heb deze software gedownload en ik kan jullie vertellen dat ik echt een stuk TOP software is.. het maakt verbinding met verschillende sattalieten die een digitaal TV-Signaal verzenden \nDeze worden binnen 2M/S (Bij mij dan ) omgezet naar een AVI formaat en zijn dus zeg maar live te bekijken (met een vertraging van plus minus 2M/S) \n \nIk heb gekeken hoeveel zenders ik nu heb \ndat zijn er dus gewoon een stuk of 12.000 \n \nWel heb je eenmalige kosten (2,60) \nDeze dienen te worden betaald via een 0900 nummer
Link naar reactie
Wat jammer nou dat .tk-sites geblokkeerd worden door mijn firewall :mrgreen:\r\n\r\nIk geloof er namelijk geen barst van! Je gaat je echt niet op dit forum registreren om alleen maar te vertellen dat je een prachtig nieuw programma hebt ontdekt. Daar zit namelijk meer achter, in dit geval het promoten van die onzin.\r\n\r\nWaar om ik het niet geloof:\r\n1) Een computer kan geen verbinding leggen met een sattelliet.\r\n2) Een vertraging wordt niet uitgedrukt in meter per seconde (m/s) maar in seconden (s).\r\n3) 12000 zenders is een abnormaal aantal voor eenmalige kosten van 2,60. Daar zitten ook gecodeerde zenders tussen, en wel de meeste. De meeste zenders die via een sattelliet worden uitgezonden zijn namelijk gecodeerd. Er zijn niet veel zogeheten free-to-air zenders.\r\n4) De spelling van je topictitel is exact hetzelfde als de .tk-website. \'Digitale\' met een hoofdletter vooraan, \'TV\' en \'PC\' met hoofdletters, en een uitroepteken erachter.\r\n5) Als dit serieus was, had de site wel een echt domein gehad, ipv een gratis tk-ding.
Link naar reactie
jah vast lozer..\r\n\r\nten eerste de software legt eerst een verbinding naar je ISP\r\nvanaf daar krijgen ze sataliet signaal binnen en die gaat via kabel/adsl of wat dan ook naar je pc toe..en M/S is niet meter per seconde..maar miliseconde..\r\n\r\nen nee ik ben niet aleen lid geworden om dit te melden maar dit is toevallig mijn eerste bericht \r\n\r\nMet onvriendelijke groet \r\ngerald
Link naar reactie
[quote=GeraldR;271936]jah vast lozer..\n \nten eerste de software legt eerst een verbinding naar je ISP\nvanaf daar krijgen ze sataliet signaal binnen en die gaat via kabel/adsl of wat dan ook naar je pc toe..en M/S is niet meter per seconde..maar miliseconde..\n \nen nee ik ben niet aleen lid geworden om dit te melden maar dit is toevallig mijn eerste bericht \n \nMet onvriendelijke groet \ngerald[/quote]\n \nJe bent dan wel gelijk heel onvriendelijk. Zo gaan wij hier op het forum niet met elkaar om! Lees nogmaals de huisregels door en doe het beter in de toekomst.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...