Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[quote=reintje;271053][URL]http://www.microsoft.com/netherlands/ondernemers/ondernemen_verkoop_en_marketing/presentaties/webpresentatie.aspx[/URL][/quote]\n \nBedankt, voor deze tip, het is gelukt met de presentatie op de homepage te zetten, alleen ben ik nu de achtergrondmuziek kwijt, als ik de presentatie gewoon afspeel, dan is die perfect, maar op de homepage niet.\n \n@ hendrikus, het uploaden was niet het probleem, daar gebruik ik CuteFTP voor.
Link naar reactie
[quote=jan48;271060]Bedankt, voor deze tip, het is gelukt met de presentatie op de homepage te zetten, alleen ben ik nu de achtergrondmuziek kwijt, als ik de presentatie gewoon afspeel, dan is die perfect, maar op de homepage niet.\n \n@ hendrikus, het uploaden was niet het probleem, daar gebruik ik CuteFTP voor.[/quote]\n\nHeb je de muziek ook geupload?\n\nIk heb het nooit lekker voor elkaar gekregen een pps op de site. Heb toen de powerpoint opgenomen met Windows Movie Player en dat werkte goed.\nIk weet niet meer hoe ik dat destijds heb gedaan dus even googlen of stoeien met de mogelijkheden.
Link naar reactie
iframe met link naar je powerpoint?\r\n\r\nOf voor de profs:\r\n
    • Populaire leden

      Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

    • Leden

      Geen leden om te tonen

    ×
    ×
    • Nieuwe aanmaken...