Ga naar inhoud

Rare kleuren bij afspelen video


Aanbevolen berichten

hallo\r\nAls ik mijn videokaart op 1 beelscherm instel en dus alleen het beeld op mijn computerbeeldscherm zie, is alles goed. Als ik echter mijn videokaart op kloon instel en dus het beeld op mijn computerbeeldscherm en TV tegelijk zie zijn de kleuren van video\'s in windows media player en realplayer heel slecht en verkleurd. Als ik mijn videokaart instel op kloon en ik speel een filmpje af of kijk TV via het programma media center is er ook niks aan de hand. Kan iemand dit conflict tussen windows media player/realplayer en de kloonoptie van mijn videokaart oplosssen? Alvast bedankt.\r\nVideokaart: Nvidia GeForce 7300 LE
Link naar reactie
hey\r\nOm een of andere reden waren gisteren bij een tv-opname alle kleuren weg en was het beeld dus zwart-wit. Het bleek dat de kleur instellingen opeens allemaal op nul stonden. Na dit veranderd te hebben was alles goed. En na verder kijken bij die instellingen heb ik ook het beeld precies goed in het kader gekregen (dus dat ik ook links onder nog ongeveer 2 mm naast de tijd kan zien in plaats van niets). Ik ga vanmiddag proberen om de kleuren weer goed te krijgen, want ik zag ff snel dat die waarden ook wel laag/hoog stonden. Allen bedankt
Link naar reactie
ey\r\nhet is me niet gelukt de waarden zo te veranderen om de kleuren goed te krijgen. Eigenlijk veranderde er helemaal niets, ook niet als ik toepassen had gedaan (best wel vaag). Ik heb ook geprobeerd om met GSpot te kijken of er iets fout is met de codecs, maar heb niks kunnen vinden. Heb een coda codec pack gedownload (waar alle essentiële codecs in zouden zitten), maar dit heeft ook niet geholpen. Ik zou echt niet weten waar het aan zou kunnen liggen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...