Ga naar inhoud

Kan geen livestream videobestanden openen


Aanbevolen berichten

Halo\r\n\r\nTelkens als ik een streamvideo bestand wil openen via windowsmediaplayer 10 krijg ik dit te lezen;\r\n\r\nKan het bestand niet afspelen omdat het opgegeven protocol niet wordt ondersteund. Als u in het dialoogvenster URL openen een URL hebt opgegeven, kunt u het met een ander transportprotocol, zoals http: of rtsp:, proberen.\r\n\r\n\r\nik heb al K-Lite codec Pack gedownload en geinstalleerd, Ik heb oook al alle bestandtypes aangevinkt in windowsmedia player, maar toch blijf ik de foutmelding krijgen.\r\n\r\nHELP MIJ :D
Link naar reactie
Ga eens kjiken bjid e opties van Windows Media Player, of probeer het af te spelen met een ander programma, zoals quicktime. Het moet waarschijnlijk best wel werken met eengelijkwaardig programma. \nVolgens mij staat er tussen de streamingopties van WMP een optie om dit te verbeteren.. zoiets als: welke protocollen mogen worden gebruikt bij streamen... (ik kan even hier geen screenshot maken..)
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Ik heb een soortgelijk probleem geloof ik.\r\nMijn vriendin wil Lotte kijken op de Talpa-site, maar die beelden krijg ik niet vloeiend te zien. Het word geopend in MPlayer, maar wordt 1 frame per seconde weergegeven of zo...\r\nToch krijg ik geen foutmelding.\r\nHoe krijg ik dit anders/goed of hoe krijg ik dit via Quicktime gepeeld? Ik wil namelijk niet alles via Quicktime...
Link naar reactie
[QUOTE]Ik wil namelijk niet alles via Quicktime..[/QUOTE]\n\ndat hoeft ook niet als je de Media Player Classic neemt. Is de Alternatieve Quicktime Alternative en Realplayer Alternative, zonder de meegeleverde troep van de originele spelers....\nTe downloaden op de [COLOR=RoyalBlue][COLOR=Black][url=http://home.hccnet.nl/h.edskes/finalbuilds.htm][/COLOR]site van Edskes[COLOR=Black][/url] ... even naar beneden scrollen....\n\nJe kunt daar ook een betrouwbaar codecpack downloaden.\n[/COLOR][/COLOR]
Link naar reactie
@Reintje:\r\nMaar het moet toch gewoon ook kunnen met de MP10 versie. Anders zou iedereen die classic speler moeten gebruiken en de nieuwste versie niet.\r\n\r\n@Rajo:\r\n1 site geopend, de betreffende site dus...\r\nVerder niets, dus ook niet aan het downloaden...\r\nAltijd al gehad bij die talpa-site.\r\nVerbinding is hoog genoeg. Multikabeltje van 6Mb.\r\nSnap er geen drol van...
Link naar reactie
[quote=Grover;273907]@Reintje:\nMaar het moet toch gewoon ook kunnen met de MP10 versie. Anders zou iedereen die classic speler moeten gebruiken en de nieuwste versie niet.\n\n[/quote]\n\nIk reageerde op jouw opmerking:\n\n[quote] Ik wil namelijk niet alles via Quicktime..[/quote]\n\nIk kan het niet voor je checken, want je moet op Talpa inloggen bij Lotte en dat wil ik niet. Maar ik kan me voorstellen dat je de juiste codecs niet hebt? Kijk eens op de link van Edskens die ik heb gegeven voor het K-Lite codecpack.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...