Ga naar inhoud

Kan geen filmpjes afspelen


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nIk kan geen videos afspelen na het aan schaffen van een ander moederbord ( asrock 775i65GV )\r\nIk heb een Nvidia 6600 GT er op zitten maar ook een onboard VGA.\r\nVoor de rest doet alles het : Games, muziek etc. Maar wnr ik een .avi film wil afspelen ( of andere video bestanden ) loopt de hele PC vast:confused::mad: . CPU staat dan op 100 % en het meeste wordt gebruikt door \"Taskmgr.exe\"\r\nVideokaart is niet defect op mijn broertje zijn PC doet die het perfect. Ben er ook mee naar de winkel geweest zij wisten ook niet waar dat aan lag\r\n\r\n[B]dit heb ik geprobeerd:[/B]:cool: \r\n\r\nAlles geformateerd\r\nWindows opnieuw\r\nAlle codecs op nieuw\r\nIn Bios staat VGA on board uit\r\nIk heb de handleiding doorgelezen, daar staat niets over jumper settings voor VGA en mijn videokaart wordt ook ondersteund\r\n\r\nAlle hulp is welkom\r\nJullie kunnen me ook beruiken op msn of mailen [email]HasanBor@hotmail.com[/email]\r\n\r\nAlvast bedankt
Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...