Ga naar inhoud

PSD bestand ?


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal ! Misschien post ik mijn vraag niet op de goeie plek, maar het heeft in mijn optiek toch met multimedia te maken.\r\nWat ik wilde vragen is het volgende: ik heb ooit van iemand een cd-tje gehad waarop een aantal muzieknummers en wat foto\'s zijn gebrand.\r\nDe foto\'s zijn zgn. PSD bestanden, ik heb geprobeerd deze met Microsoft Photo Editor te openen, maar dan krijg ik de melding \"onbekende bestandsindeling\".\r\nWie kan mij vertellen wat PSD bestanden zijn, en hoe ik ze het beste kan openen.\r\nVermeld er nog effe bij dat ik werk met Windows 2000 Prof. en een redelijke leek op pc gebied ben.....\r\nAlvast bedankt voor jullie respons !:D
Link naar reactie
Bedankt voor jullie antwoorden !\r\nHeb zojuist het programma IrfanView ge-download, en heb de foto\'s al op mijn laptop bekeken...\r\nIk heb de indruk dat ik in de nabije toekomst nog regelmatig op dit forum te vinden zijn, ik heb immers nog een hoop te leren (en te vragen), maar gezien de hulpvaardigheid zal dat vast geen probleem worden !:grin:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...