Ga naar inhoud

Probleem met Windows Media Player 10


Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met Windows Media Player, ik kan elke versie instaleren die ik wil, maar op het moment dat ik WMP geconfigureerd heb en open komt de melding: Er is een interne toepassingsfout opgetreden. En als ik op internet een filmpje wilde kijken kreeg ik de melding: Cannot create DirectShow Player. Ik heb verder maar 1 hotfix pakket van WMP en als ik er nog een wil installeren om WMP weer te laten werken krijg ik de melding: De integriteit van het bestand Update.inf kan niet worden gecontroleerd. Ga na of de Cryptografie-service op deze computer actief is. (Volgens mij is hij dat niet). Ik heb alles geprobeerd, allerlei updates die hij niet wou installeren, en WMP van de XP-CD weet ik niet te installeren.
Link naar reactie
Dubbelpost.\r\n\r\nWiethoofd, je mag je vraag maar 1x stellen op het forum, niet 2x zoals je nu doet. Deze vraag zal waarschijnlijk worden verwijderd. Lees ook de huisregels voordat je verder gaat.\r\n\r\nAan allen: Modje is gewaarschuwd, hier svp niet meer posten. Antwoorden graag in:\r\n[url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=33102[/url]
Link naar reactie
[QUOTE=avv;267255]Dubbelpost.\r\n\r\nWiethoofd, je mag je vraag maar 1x stellen op het forum, niet 2x zoals je nu doet. Deze vraag zal waarschijnlijk worden verwijderd. Lees ook de huisregels voordat je verder gaat.\r\n\r\nAan allen: Modje is gewaarschuwd, hier svp niet meer posten. Antwoorden graag in:\r\n[url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=33102[/url][/QUOTE]\r\n\r\nDit wist ik niet, ik kom hier net nieuw, dus ik denk: Zet ik mijn vraag bij 2 sub-onderwerpen voor meer reacties, maar dat mag dus niet, blijkt. Sorry hiervoor
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...