Ga naar inhoud

porbleem Tvkaart


Aanbevolen berichten

Hoi ik heb een vraagje. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb paar dagen geleden een tvkaart gekocht. Toen ik het installeerde stond er dat er iets fout was maar toen ik het voltooide toen werkte alles gewoon. Maar als ik bij opties kabel aanvink dan wordt het weer automatisch antenne. Komt het doordat er iets fout was? Ook krijg ik steeds een tekst waar \' Have no Device\' opstaat. [U]Moet ik een antenne ervoor hebben[/U]? Kunnen jullie (als jullie ook een antenne gebruiken) misschien een foto van jullie antenne maken zodat ik kan zien hoe ereen voor de computer uitziet? Als het met kabel werkt (wat nu niet werkt) moet ik het dan via mijn video recorder aansluiten? Kunnen jullie misschien een foto maken van de achterkant van jullie computer zodat ik kan zien wat jullie hebben en waar ik alles moet aansluiten?\r\n\r\nIk heb een tvkaart van Intervideo WinDVR 2.0\r\n\r\nIk heb printscreen van de fout gemaakt die ik kreeg:\r\n[IMG]http://img158.imageshack.us/img158/238/voorbeeldrn6.png[/IMG]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...