Ga naar inhoud

HiDownload filmpje niet af te spelen


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb een tv programma opgeslagen op mijn pc via HiDownload. Er is echter 1 probleem: ik kan het tv programma (filmpje) niet afspelen.\r\n\r\nIn de map waar alles wordt opgeslagen wordt wel een plaatje weergegeven van het filmpje (plaatje van allereerste beeld), maar het afspelen lukt niet (dit betekent toch dat de pc het filmpje wel deels kan lezen, anders wordt er geen screencap van weergegeven?) . Ik krijg dan de melding dat Windows het bestand niet kan openen en er wordt gevraagd of ik het programma waarmee het te openen is wil opsporen (al dan niet via internet).\r\n\r\nHoe is dit op te lossen? Bij het ene tv programma heb ik dit probleem wel, bij een ander tv programma weer niet. Tevens staan er in de map waarin het tv programma opgeslagen wordt 2 versies: 1 met het plaatje als miniatuurweergave van het filmpje en 1 met het bekende WMP logo (waarom niet gewoon 1 versie die ook af te spelen is?)\r\n\r\nVerder is het een HRNRASFFile type, alleen heel google kent dit type niet, dus ik weet niet wat ik hier mee aan moet met dit type.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...