Ga naar inhoud

Kan geen geluid meer opnemen.


Aanbevolen berichten

Sinds een tijdje kan ik geen geluid meer opnemen; niet met m\'n microfoon en net met de lijningang. Ik gebruik bijvoorbeeld het programma audacity en camtasia recorder. Maar ook met de simpele windows-geluidsrecorder gebeurt er niets.\r\n\r\nHeb wat aan m\'n instellingen gerommeld, maar of ik zie iets over het hoofd, of ik doe het niet goed.\r\nIk heb Windows XP.\r\n\r\nDit zag ik bij de resultaten van m\'n zoekopdracht:\r\n\r\n[quote]\r\nGeluid opnemen\r\n\"Ik heb problemen met het geluid van de PC. Ik kan niets opnemen met de microfoon en ook niet vanaf een audio-CD. Ik heb alle helpfuncties al geraadpleegd, maar nergens zie ik een oplossing. De normale geluiden van de computer krijg ik wel te horen en een audio-CD afspelen is ook geen probleem. Maar opnemen lukt niet.\" \r\n(FAQMan Archief - zondag 01 januari 2006 )\r\n\r\nDe FAQman: Windows XP zeker? Gaat u naar de \'Bureau-accessoires\', naar \'Entertainment\', naar \'Volumeregeling\'. Kiest u voor \'Opties\' en \'Eigenschappen\'. In het dialoogvenster dat verschijnt, dient u het vakje \'Opnemen\' even af te vinken. U zult dan zien dat de geluidskaart het afspelen en het opnemen heeft gescheiden.\r\n[/quote]\r\n\r\nMijn \"opnemen\" staat uitgevinkt.\r\n\r\nWie weet het?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...