Ga naar inhoud

Probleem met windows media player 11 beta 2


Aanbevolen berichten

hallo allemaal,\r\nik heb windows media player 11 beta 2 gedownload, nou wil ik op [url]http://nl.wwitv.com[/url] nickelodeon bekijken dan zegt ie van je moet het upgraden ofzo heb ik gedaan dan zegt ie dit: ( zie afbeelding)\r\nen op de microsoft site lees ik dat media player 11 beta 2 een of andere bug heeft.\r\n\r\nHelp graag!\r\n\r\nGr Adil.
Link naar reactie
Het verwijderen van MP11 staat hier uitvoerig beschreven: [url]http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/nl/player/11/readme.aspx#RollingbacktoapreviousversionofthePlayer[/url]\r\n\r\nMocht dat niet werken, installeer MP11 eerst een keer opnieuw, en probeer dan nog eens.\r\n\r\nAls het dan nog niet werkt zou ik de installer van MP10 er eens overheen rossen. Als \'ie niet buigt, dan breekt \'ie maar.
Link naar reactie
ik heb \'m al eens geprobeerd te crossen mar dat lukte niet dan zei die van op je pc staat al een windows media player, en hoe bedoel je dat als ie niet buigt dat ik hem dan moet breken??\r\n\r\nGr Adil.\r\n( p.s. in de software lijst bij updates weergeven, dan probeer ik die runtime en windows media player 11 beta 2 zelf weg te halen maar dan zegt ie van mislukt, verder niks....\r\nRare zaak hoor...)
Link naar reactie
okè!\r\ndus ik moet windows media player 11 bèta 2 opnieuw installen toch? en als het dan nog niet werkt moet ik mijn windows helaas opnieuw gaan installen, of anders moet ik met herstel punten gaan werken ( eerst backuppen natuurlijk :D.) en als dat niet lukt dan maar wachten tot de update ervoor, en als die niet komt....\r\n:D \r\nGr Adil.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...