Ga naar inhoud

nummers van DVD afhalen


Aanbevolen berichten

[quote=hadeha]hier is de link veel succes\r\n[url]http://www.freedownloadscenter.com/Multimedia_and_Graphics/Video_and_Animation_Tools/DVD_Knife_Download.html[/url][/quote]\r\n\r\nDank voor de link alleen werkt het prog. met VOB files\r\nen ik heb VTS files:-( dvdschrink!!!!!!\r\n\r\nHeeft iemand nog een ander idee???\r\nIk hoor graag wat.\r\n\r\nGerrit
Link naar reactie
GeeBee, ik zal proberen deze bron weer wat leven in te blazen. Ik zou het op deze manier doen (maar dat hoeft niet de handigste manier te zijn). Allereerst neem ik aan dat het om niet-beveiligde DVD\'s gaat. Ik zou zelf eerst een programma gebruiken waarmee ik de DVD om kan zetten naar DivX (of Xdiv). Misschien is de DVD opgedeeld in hoofdstukken en hoef je niet alles om te zetten. Dit doe je voor alle 5 de DVD\'s. Vervolgens kun je b.v. Nero Vision gebruiken om een nieuwe video-DVD samen te stellen. Daarbij gebruik je de gemaakte DivX-bestanden als invoer. In NeroVision kun je dan het gewenste deel uit die video selecteren (ofwel: de niet-gewenste delen eraf knippen) en vervolgens de DVD aanmaken.\r\nMisschien hebben anderen nav dit verhaal nog andere tips.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...