Ga naar inhoud

langzame overvloeiers ( very slow dissolve) bij dia's


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\n\r\nWat ik zoek is een (gratis uiteraard) programma, waarmee ik een dia-voorstelling kan geven met [b]langzaam [/b][b]overvloeiende beelden[/b].\r\nDie overvloeiers moeten in te stellen zijn. Tot 2 minuten of zo. Dus niet de tijdsinterval tussen de dia\'s maar het overvloeien zelf.\r\nChameleon van JAlbum beweert, dat het met hun prog kan, maar het werkt niet. Het blijft 2 sec., wat je ook instelt.\r\n\r\nWie weet wat ik nodig heb???\r\n\r\nGroetjes \r\nArjen
Link naar reactie
[quote=ahoog]Bedankt flowers.\r\n\r\nVia de bibliotheek kon ik aan het prog. komen.\r\nIk heb het geïnstalleerd.\r\nHelaas gaat de max. overvloeitijd tot 20 sec. en dat is nog veel te snel.\r\n\r\nJammer.\r\nGroeten,\r\n\r\nArjen[/quote]\r\nJe kunt het handmatig verder uitrekken en de tijd dat de afbeeldingen zichtbaar moet zijn moet je ook instellen.\r\n\r\n[img]http://i7.tinypic.com/263jb0g.jpg[/img]
Link naar reactie
[quote=ahoog]I\r\n 20 sec. was het max. dat ik kon invoeren.[/quote]\r\nDat klopt, maar klik op \'Timeline\' (rechts van de storyboard) en je ziet een gelijkwaardige afb. die ik liet zien en waar je nu het blokje kunt verschuiven tot de lengte/tijd die je wilt.\r\n\r\n(in de afb.staat trouwens een foutje in, het linker pijltje dat het blokje aanwijst moet je laten staan\r\nAlleen de rechter verschuiven)
Link naar reactie
Je hebt gelijk.\r\nHet werkt hoor. Geweldig. \r\nIk moet er nog even goed induiken. Het is vrij complex allemaal.\r\n\r\nWat ik er mee wil is dit:\r\nEen mens kan heel langzame veranderingen niet waarnemen.\r\nWanneer je bijv. een straat hebt met allemaal huizen en er verdwijnt er een compleet in een minuut of drie, dan zie je dat niet gebeuren.\r\nAls je mensen dan vraagt wat het verschil is na drie minuten, dan zeggen ze, dat er niets veranderd is.\r\nKlink raar, maar het is echt zo. Heel vreemd en leuk.\r\nLaat je de plaatjes gewoon \"schakelen\" dan zie je het wel natuurlijk.\r\n\r\nIk ben bezig met een project op dit gebied.\r\nVandaar die lange tijden. En een crossover is ook een noodzaak.\r\nAllerlei artistieke wisselingen kan ik niet gebruiken.\r\n\r\nBedankt in elk geval.\r\n\r\nGroeten,\r\nArjen\r\n\r\nps Als het klaar is zal ik je er over informeren.\r\nHet komt, als het doorgaat, in een museum.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...