Ga naar inhoud

muziek bewerken


Aanbevolen berichten

:-| Wie kan mij vertellen hoe ik muziek zo kan bewerken dat ik het tempo kan verhogen of verlagen zonder de toonhoogte te veranderen? Ik heb al diverse (gratis) software van Internet geplukt, maar als ik het ritme van de muziek aanpas verandert ook de toonhoogte.\r\nVoor mijn nieuwe kür op muziek (dressuur paardensport) wil ik zelf muziek maken, eventuele software mag best wat kosten, maar prijzen van €400,- vind ik te gek, als ik een professionele kür laat maken kost me dat ook zoveel!\r\n\r\nWie weet wat???
Link naar reactie
ga naar een muziekwinkel en vraag naar soundforge.\r\nmet gratis software kom je niet erg ver kan ik je al vertellen.\r\nwel is het zo dat als je muziek te veel in maat laat afwijken je wel lichte vervormingen kan krijgen.\r\nin soundforge zit onder andere het proces Time Compress/Expand.\r\nje kan daar de final length (hr:mn:sc:xxx) (xxx zijn de duizendste seconde) invullen en geeft daarmee de tijdsduur aan wat een nummer moet worden.\r\ndaarin zit een mode waarmee je kan aangeven of het om muziek, spraak, drums enz.. gaat.\r\nals het om kleine veranderingen gaat werk dit goed.\r\nga je bv een nummer van 2 minuten naar 4 minuten rekken wordt de kwaliteit er niet altijd beter op.\r\nsoftware omtrend dit soort bewerkingen is vaak niet goedkoop omdat er natuurlijk nog veel meer met zo\'n programma mogelijk is.\r\ninformeer goed naar welke extentie\'s zoals mp3, wave enz.. er in het programma bewerkt kunnen worden.\r\nstel dat je mp3 niet kan bewerken en je hebt je schijf vol met mp3\'s waar je dat mee van plan was, is dat ook zonde van het geld.\r\n400 Euro hoeft het niet te kosten maar informeer goed of je ook daadwerkelijk er mee kan doen wat je wilt voor je iets koopt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...