Ga naar inhoud

Video bewerking


Aanbevolen berichten

Ik heb vanaf een camcorder een film ge-upload naar mijn laptop (Acer 9515) middels acer-arcade. Ik wil nu de film inladen in Windows moviemaker om te kunnen editen. Maar dat gaat niet omdat na opdracht \'importeren\' de melding komt dat importeren niet kan omdat een interface te veel fun :-S kties gebruikt. Hoe kan ik dit toch voor elkaar krijgen of weet iemand hoe je met Acer arcade kunt knippen en plakken? (Sound toevoegen en skin gaat wel in Arcade, kan alleen volgens mij niet knippen en plakken)
Link naar reactie
Je moet de film uploaden (capturen heet dat) met het montage prg wat je gaat gebruiken.\r\nDat lijkt me wel zo handig ,dan wordt de film ook opgenomen in het formaat wat het prg kan bewerken.\r\nMoviemaker lijkt me ook al geen best prg om films te bewerken en er dvd\'s van te maken.\r\nGa op zoek naar iets van Pinnacle of Magix of Ullead. Allemaal prima prg\'s die dan wel niet gratis zijn ,maar de aanschafprijs dubbel en dwars waard zijn. Je hebt je kamera ook gekocht denk ik ,dus een prg kun je dan ook best wel kopen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...