Ga naar inhoud

Windows Media Player 10


Aanbevolen berichten

Ik heb ineens problemen met het opstarten van WMP 10. Als ik het icoon op het bureaublad aanklik krijg ik de mededeling dat het programma niet juist geinstalleerd is (terwijl het 3,5 jaar probleemloos gewerkt heeft :-S). Ik kan het programma niet deinstalleren en ook niet opnieuw installeren. Bij het uitvoeren van setup krijg ik een melding dat het niet uitgevoerd is, maar waarom wordt niet aangegeven. Windows XP opnieuw installeren is voor mij de laatste optie, maar wellicht heeft iemand een beter idee?
Link naar reactie
Emmer, ik begrijp niet helemaal wat ik op de site moet gaan doen. Inmiddels heb ik het foutenlogbestand geraadpleegd en krijg ik de melding dat een blok van de harddisk beschadigd is. Waarschijnlijk vormt dit de oorzaak van mijn probleem.\r\n\r\nKan iemand aangeven hoe ik dit beschadigd blok kan omzeilen of is dit wellicht nog te herstellen?
Link naar reactie
candy,\r\n\r\nAls je via Start naar windows update gaat, kom je vanzelf op een onternetpagina voor updates. Daar laat je je PC zoeken naar updates, waarna de rest zich vanzelf wijst.\r\n\r\nHet probleem met het beschadigde blok, kun je oplossen door scandisk uit te voeren. Scandisk staat als het goed is onder bureau-accesoires. Daar kom je via start.\r\n\r\nGroeten,\r\n\r\nEmmer
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...