Ga naar inhoud

Img bestand afspelen


Aanbevolen berichten

Waarschijnlijk niet, Sjouwer. Het kan, maar dan moet \'ie er even bij zeggen hoe groot het ding is. Meer waarschijnlijk is dat het wel degelijk een CD of DVD image is, maar dat Daemon Tools dat formaat niet ondersteunt. Ik moet zeggen, Alcohol 52% kent \'m ook niet, hij staat in ieder geval niet in de ondersteunde formaten.\r\nIk denk dat je \'m dan gewoon naar een CD of DVD zult moeten fikken en kijken wat \'ie doet.\r\nDat PSP wordt geopend, is niet zo moeilijk. Zoals Sjouwer al aangeeft, er is een bestandsformaat voor afbeeldingen dat deze extensie gebruikt, en PSP ondersteunt dat formaat. Dus wordt de extensie .IMG gekoppeld aan PSP en zullen dus alle bestanden met die extensie met PSP worden geopend.\r\n\r\nMerk trouwens op dat als het hier om software gaat, je wel illegaal bezig bent, Joost87. Het kan zijn dat \'t een film is, of een audio-CD (wat weliswaar legaal is, maar hier toch ook niet met open armen ontvangen wordt).
Link naar reactie
[quote=reintje]Je kan een img ook extracten met Isobuster naar je schijf en daarna branden.... \r\n[quote=JohnL] Alcohol 52% kent \'m ook niet[/quote]\r\n\r\nVolgens mij ondersteund Alcohol120% een img wél.\r\n(of herbenoemen naar iso en kijken wat er gebeurt als je um dan mount in Daemon Tools).[/quote]\r\n\r\nDat zou kunnen, ik heb alleen even gauw gekeken waar hij naar zoekt als ik \'m image-files laat zoeken. Daar staan alleen deze types tussen:\r\n.MDS\r\n.CCD\r\n.CUE\r\n.BWT\r\n.ISO\r\n.CDI\r\n.NRG\r\n.PDI\r\n\r\nVerder staat er inderdaad nog een \"Other Extensions\" optie bij, kan dus goed zijn dat hij .IMG wel pakt, ik heb het alleen zelf nooit getest. Ik heb geen .IMG bestanden hier. Al mijn images zijn óf met CloneCD gemaakt (voordat FarCry daar moeilijk over ging doen) en de rest is van Alcohol zelf. Ik gebruik ze om niet steeds weer CD\'s te hoeven wisselen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...