Ga naar inhoud

Schokkerig beeld, haperende mediaplayer


Aanbevolen berichten

Mijn vriendin probeert op [url=http://www.talpa.tv/web/show/id=47822/progid=746/]talpa.tv[/url] uitzendingen van lotte te bekijken, maar de mediaplayer hapert bij elke uitzending. Schokkerig beeld en zo... Het geluid doet het wel goed. Waar zou dit aan kunnen liggen?\r\n\r\nOverigens is dit alleen zo bij deze site, ik heb er nog nergens anders last van gehad...
Link naar reactie
Ik denk dat zoiets meestal samenhangt met te veel open progs op de achtergrond; hoe precies weet ik niet, kan met RAM-grootte, RAM-snelheid en \"interrupten\" misschien te maken hebben.\r\n\r\nBij mij helpt het tamelijk vaak als ik na een stukje \"schokkende\" vertoning, de schuif op de tijdbalk in mediaplayer terug naar af haal zodat het verhaal opnieuw start.\r\n\r\nIk heb ook al geprobeerd met omdwingen van buffer-tijd in de player-instellingen maar de default overlaten aan de mplayer is toch meest het beste.
Link naar reactie
Heb alles geprobeerd...\r\nZonder programma\'s op de achtergrond, dus alleen talpa... en hetzelfde resultaat.\r\nOok om het eerst te laden in buffer. Maar hij begint vanzelf te spelen... Ook al druk ik daarna op stop/play hij blijft hetzelfde doen. Heeft iemand dezelfde problemen wanneer hij de afleveringen wilt bekijken?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...