Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

ik weet niet of dit een goede vraag is voor dit Topic maar anyway, ik moet voor een schoolopdracht een artikel schrijven en nu heb ik mijn informatie gehaald uit een adobe reader bestand (pdf bestand), maar mijn vraag is nu hoe kan ik afbeeldingen daaruit kopieren en in een Word bestand zetten???\r\n\r\nzouden jullie alsjeblieft snel antwoord kunnen geven want ik moet het morgen inleveren \r\n\r\n\r\nbedankt Thomas
Link naar reactie
@Thom@ssie: lees svp de [url=http://forum.computeridee.nl/viewtopic.php?t=41]huisregels[/url]. Je titel is nietszeggend, bevat een kreet om hulp (ook niet de bedoeling). Verder is het onbeleefd om om snelle hulp te vragen, jouw probleem is niet belangrijker dan andermans probleem. Eigenlijk probeer je voor te dringen (N) \r\n\r\nJe probleem is makkelijk op te lossen als de PDF niet is beveiligd. Je zet de vergroting in zodanig dat het plaatje zo groot mogelijk op het scherm staat, en je drukt de PrntScr knop in. Daarmee maak je een schermafdruk, en die kan je in een standaard fotobewerkingsprogramma bijsnijden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...