Ga naar inhoud

DVD-Video & audio


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal....ik ga de vraag hier nogmaals droppen omdat de vorige keer het denk ik niet goed begrepen werd wat ik bedoelde.\r\n\r\nIs het mogelijk om op een DVD schijf je bv videoconcert te branden en daarachter bv een concert alleen in audio vorm.\r\nDUS:\r\n\r\nVideo (vob files) concert met beeld en geluid en daarachter alleen een audioconcert totaal (dus niet de geripte audio van dat concert) maar een ander audio concert.\r\n\r\nEn dat het ook nog samen in een menu staat (dat je kan selecteren voor het video gedeelte of het audio gedeelte) en af te spelen is op elke Stand Alone DVD speler.\r\n\r\nWie kan me helpen en met welk programma zou dit dan eventueel kunnen?\r\n\r\n\r\nBij voorbaat dank
Link naar reactie
Giofree.......allebei in een dubbel doosje is zowaar geen bezwaar maar wil deze 2 tezamen op 1 DVD zetten.\r\n\r\nEr zijn voorbeelden dat dit wel kan alleen niemand kan me schijnbaar vertellen met welk programma dit kan......met CD\'s kan je het wel....dat kan in Nero....maar nu wil ik deze optie kunnen gebruiken voor een DVD.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...