Ga naar inhoud

PC naar Audio/TV


Aanbevolen berichten

Ik twijfel. Ik wil mijn mp3 en film/foto bestanden die op mijn pc staan op mijn audio/tv installatie afspelen. PC staat beneden en de rest boven. Mogelijkheid is een showcenter of media/netwerk dvd of soortgelijke apparaten. Mijn vraag: Is het makkelijk om de pc via een kabel te verbinden met mijn woonkamer apparaten en dan via een laptop draadloos verbinding maken met de pc, die op afstand bedienen via de laptop en op die manier muziek etcetera kunnen afspelen in de woonkamer? Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen? Practische tips, kwaliteit van deze data via de kabel (zo\'n 8 meter). Waar moet ik deze kabels op aansluiten? \r\n\r\nWaarom? Muziek etc afspelen via een streamium apparaat moet je de tv voor aanzetten en dat is nu net wat ik niet wil. Laptop op de schoot en browsen door m\'n media en afspelen. Dat lijkt mij wel wat.\r\n\r\nIk zal trachten wat duidelijker te zijn:\r\n\r\nPC via bekabeling aansluiten op tv en audio, zo\'n 8 meter. Dus in principe kan je dan via de pc alles afspelen op de tv/audio.\r\n\r\nLaptop maakt draadloos verbinding met de pc.\r\n\r\nLaptop neemt control over de pc (is dacht ik specifieke software voor). Op de laptob zie je dus alles wat je op de pc ziet.\r\n\r\nLaptop kan dus browsen door al mijn mediabestanden op de pc en deze dus ook afspelen op de tv audio..
Link naar reactie
Hi Fonzz,\r\n\r\nAls je pc een video uit heeft, is het heel eenvoudig. Kijk maar: [url]http://www.weethet.nl/dutch/video_connect_pc2tv.php[/url]\r\nMocht je alleen svideo uit hebben en je tv herkent het niet is er een oplossing voor:\r\n[url]http://camp0s.altervista.org/sVideo/how_to.htm[/url]\r\nOm je pc vanaf je laptop te besturen is er verschillende software. Ik gebruik zelf het eenvoudige RealVNC en het wat uitgebreidere WinVNC (die kan je ook door elkaar gebruiken.\r\n\r\nVeel succes met het aansluiten
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...