Ga naar inhoud

AMR Narrow-Band Content > Mp3


Aanbevolen berichten

Mijn mobieltje heeft de mogelijkheid om geluid op te nemen. Ik heb iets ingesproken en heb het bestandje via Bluetooth op mijn computer gezet. Nou wil ik van het bestandje een mp3bestand maken, maar het converteerprogrammaatje ‘Advanced Mp3 Converter’ kan het bestandje (extensie; AMR Narrow-Band Content) niet herkennen en dus ook niet converteren. Weet iemand hoe ik dit bestandje toch kan converteren en er een mp3 bestand van kan maken?
Link naar reactie
Hoi,\r\n\r\nKijk [url=http://www.ringtone4me.com/mmpoly_help.html]hier[/url] maar eens.\r\n\r\nDaar staat o.a.:\r\n\r\nMobile Music Polyphonic is a polyphonic ringtone composition software. Convert midi to mmf (*.mmf), to sp midi (nokia ringtone) and mp3 to ringtone. Wave to mmf, wav to mmf, mp3 to mmf, mp3 to amr, wave to AMR, wav to AMR, mp3 to AMR, amr to wave, [b]amr to mp3, [/b]amr to wav, mp3/wave/amr to awb,and mp3 to wave. Convert between mp3, wave, amr, awb format. Convert mp3/wave/amr/awb to mmf.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...