Ga naar inhoud

MKV naar AVI


Aanbevolen berichten

Ik heb van het internet Star Trek The Next Generation Season 1 geplukt. (voor eigen gebruik)\r\n\r\nNu is zijn deze afleveringen allemaal in mkv bestand gezet. Op de pc draait hij deze wel af. Maar in onze standalone DVD speler dus niet. \r\n\r\nNu heb ik redelijk verstand van converten van het ene bestand naar het andere. Maar ik gebruik hiervoor River Past Video Converter. \r\nwelke bijna alles aan kan. Geweldig programma. \r\n\r\nAlleen nu kom ik in de problemen met het MKV naar AVI te zetten. \r\nAlles wat ik doe met River Past, daar maakt hij van 1 aflevering die in mkv bestans ongeveer 325 MB is, een avi bestand van ruim 1,3 GHz van. Terwijl andere avi bestanden dus ongeveer hetzelfde formaat hebben. Zoals Season 2 die dus in avi is en elke aflevering ook ongeveer 300 MB is. \r\n\r\nHoe kan ik de instellingen van River Past zo instellen dat mvk naar avi dus ook +/- 300 MB word. Ik heb alles al geprobeerd. \r\n\r\nMisschien dat er een ander programma is die dat makkelijker kan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...