Ga naar inhoud

Filmpje van internet opnemen


Aanbevolen berichten

Ik zou de gok wagen en kijken hoe het filmpje heet deze dan via een download manager gewoon proberen te downloaden, want het is haast ondoenelijk om dat via de site waar hij alleen maar afspeelt weg te halen. . Of je moet met screen recorder gaan werken die neemt alles op wat je op je beeld scherm ziet. En daar maakt hij dan een avi bestandje van. Maar kwalitatief is dit minder dan wat je nu via de site krijgt. \r\n\r\nMaar toch het proberen waard. Ga ff googlen naar screen recorder.
Link naar reactie
[url]http://www.comedycentral.com/comedians/browse/l/natasha_leggero.jhtml[/url]\r\n\r\nHet eerste filmpje hier van minder dan 2 min kan ik dus bv wel opnemen maar als ik wil afspelen gebeurt er niets.\r\nNero of WMP starten wel op als ik het filmpje wil afspelen maar gelijk stoppen ze weer, zonder iets te doen.\r\nIk wil graag van deze site filmpjes opnemen, maar afspelen lukt me bij geen enkel filmpje, ik zal vast iets verkeerd doen.\r\n\r\nIk heb de WM recorder en de RM recorder gedownload, en alles goed doorgelezen.\r\nIk neem de filmpjes op met de WM recorder, maar nogmaals;afspelen lukt niet. (cry)
Link naar reactie
[quote=reintje]Ik krijg het niet eens opgenomen..... (wel de html-file, maar die wil je niet hebben. Je wilt het filmpje eronder). Helaas mijn kennis reikt in dit geval niet ver genoeg om je verder te helpen. Ben wel benieuwd hoe iemand anders dit zou capturen......[/quote]\r\n\r\nIk krijg het wel opgenomen, vraag me niet hoe maar het lukt.\r\nIk krijg netjes het bestand in mijn download map, maar openen gaat helaas niet.\r\nIk lach me gek om die filmpjes, wil het graag op m\'n pc hebben, dus ik hoop ook dat er iemand is die weet hoe het kan...\r\nDank je Reintje ;-)
Link naar reactie
Probeer het eens met BSplayer, ik had zelf namelijk ook veel bestanden die de geijkte speler van Windows niet aan konden. \r\nMaar ik kreeg een tip van iemand dat BSplayer, veel bestanden aan kon en een hoop wel slikt. \r\n\r\nProberen waard zou ik zeggen. \r\n\r\nBSplayer vind je hier : [url]http://www.bsplayer.org/[/url] Het is een freeware progje en geweldig, heb er al heel veel baat bij gehad
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...