Ga naar inhoud

Winamp start heel langzaam of helemaal niet op


Aanbevolen berichten

Ik heb op één van mijn computers een vreemd probleem met Winamp. Winamp start heel langzaam op, en met langzaam heb ik het over 1-5 minuten, of helemaal niet. Alle andere PCs in mijn netwerk hebben het niet, daar staat Winamp bijna direct klaar. \r\n\r\nAls ik in de lijst met processen kijk dan zie ik heel langzaam opbouwend geheugengebruik van Winamp. Als het eenmaal draait is er niets aan de hand, en werkt het gewoon goed. Ik heb verschillende versies van Winamp geprobeerd van 5.03 tot 5.1.\r\n\r\nDe PC is spyware/adware vrij, en het enige verschil met bijvoorbeeld mijn laptop is dat deze desktop een bluetooth stickie heeft, en natuurlijk een andere geluidskaart. Ik heb ook de firewall rule uitgezet, geen verschil.\r\n\r\nSpecs van PC zijn:\r\nIntel P4 3.0 GHz (HT off), Asus P4P800 Mobo, 1 Gb PC3200 DDR-RAM, 80 Gb HD, XP SP2 US, McAfee Viruscan Enterprise 8.0i, Kerio 2.15 firewall, SPybot S&D anti spyware incl. Teatimer module.\r\n\r\nIk heb Winamp al een paar keer gedeinstalleerd, alle verwijzingen naar Winamp uit de registry gesloopt, en weer herinstallatie gedaan. Helaas... Iemand nog suggesties behalve complete herinstallatie PC?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...